جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید اینجا کلیک کنید

سوالات متداول

سوالات متداول و رایج


پاسخ:

تمام محصولات و خدمات مجموعه تاتسو سرور اعم از هاست میزبانی، سرور مجازی، سرور اختصاصی، دامنه و لایسنس در سبد خرید سایت درج شده و مستقیما قابل سفارش می باشد. همچنین کاربران عزیز جهت درخواست سرویس سفارشی یا دریافت مشاوره قبل از خرید، در هر ساعت از شبانه روز میتوانند با پشتیبانی مجموعه تاتسو تماس بگیرند.

پاسخ:

تحویل اکثر سرویسهای درج شده بر روی سبد خرید، به صورت خودکار پس از پرداخت کاربر، آماده شده و از طریق ایمیل و تیکت ناحیه کاربری تحویل داده میشود. البته برخی سرویسهای سفارشی سازی شده یا برخی سرورهای خاص که نیاز به پیکربندی خاصی دارند، ممکن است مدت زمانی صرف نصب و راه اندازی گردد که این تایم نیز حتما به اطلاع کاربران رسانده خواهد شد.

پاسخ:

مجموعه تاتسو سرور، با راه اندازی پنل کامل مدیریت سرور بر بستر کلاستر ابری، شرایط نصب تمام سیستم عامل های دنیا را فراهم کرده است. تمام نسخه های ویندوز سرور اعم از 2012 - 2016 - 2019 - 2022 و تمام توزیع های لینوکسی مانند سنتوس - اوبونتو سرور - دبیان - آلمالینوکس - کلاودلینوکس و... قابل نصب میباشد. حتی اگر سیستم عامل درخواستی شما در بین OSهای انتخابی در مرحله ثبت سفارش نبود، میتوانید با تماس با پشتیبانی و ارسال لینک ISO ایزو سیستم عامل مد نظر خودتان، سرور سفارشی خودتان را در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

پاسخ:

در سرور های با سیستم عامل ویندوز، امکان اتصال یک نفر به سرور وجود دارد و در صورتی که همزمان شخص دیگری به سرور وصل گردد، شخص اول توسط سیستم عامل از سرور بیرون انداخته می شود. اما این امکان وجود دارد که تعداد افراد متصل به ریموت را تغییر داد و یک یوزر جدید تعریف کرد تا همزمان شخص دیگری نیز به سرور ریموت وصل شود. البته در صورتی که تعداد افراد متصل به سرور به صورت همزمان زیاد شود، ممکن است منابع سرور پر شده و سرعت سرور کمی کاهش یابد. از این رو، منابع انتخابی سرور باید متناسب با نوع استفاده سفارش داده شود.


پاسخ:

همه پلانها در طول دوره میزبانی قابلیت ارتقا به پلانهای بالاتر را دارا میباشند و از طریق ناحیه کاربری با یک کلیک قابل انجام میباشد. حتی در صورتی که شما در وسط دوره اقدام به ارتقا نمایید، لازم نیست هزینه کل دوره را پرداخت نمایید. بلکه صورتحساب ارتقا بصورت روزشمار، تا انتهای دوره جاری فعال، فقط هزینه مابه التفاوت دو پلان را محاسبه کرده و صادر میشود

پاسخ:

در پاسخ بصورت کلی، خیر. سرویسهای تحویلی ضمن تحویل مشخصات سرویس خریداری شده ، آموزش کلی استفاده از سرویس را نیز شامل میشود. همچنین پشتیبانان مجموعه تاتسو سرور در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران عزیز میباشند.

پاسخ:

بله. سرویس های میزبانی هاست با ورود به ناحیه کاربری از طریق یک مرورگر گوشی همراه (مرورگر پیشنهادی: گوگل کروم - آخرین آپدیت) به سادگی قابل مدیریت می باشد. همچنین جهت مدیریت سرورهای مجازی VPS و سرورهای اختصاصی Dedicated Server که بر روی آنها سیستم عامل ویندوز نصب شده است، با نصب اپلیکیشن RD Client یا هر اپی که از سرویس ریموت دسکتاپ پشتیبانی کند، میتوانید به سادگی به ریموت سرور خودتان متصل شوید. روال برای سرورهای لینوکسی نیز به همین منوال بوده و اپلیکیشن های متنوعی مانند JuiceSSH - SSH Client و... منتشر شده است. همواره به یاد داشته باشید تمام برنامه ها و اپ ها را از مراجع معتبر رسمی مانند گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

پاسخ:

سرویس های تحویلی تنها تا 3 روز پس از تحویل شامل لغو و بازگشت وجه میباشد (به دلیل عدم نیاز مشتری). همچنین شایان ذکر است عودت وجه تنها به عنوان اعتبار ناحیه کاربری که قابل استفاده در ثبت سفارش جدید و یا تمدید سایر سرویسهای موجود بوده ، قابل بازگردانی می باشد. در صورتیکه در سرویسهای ارائه شده، مشکل فنی وجود داشته باشد که قابل رفع نباشد، این سرویسها نیز تا انتهای دوره شامل قانون عودت وجه میباشند. همچنین روال فوق تنها برای هاست های میزبانی و سرورهای مجازی صادق میباشد. خدمات دیگر مانند دامنه (هم ثبت جدید و هم تمدید)، خدمات لایسنس (صدور لایسنس جدید و تمدید دوره آتی لایسنس) و هزینه های مربوط به راه اندازی و اجاره سرورهای اختصاصی Dedicated Servers شامل قانون کنسلی و برگشت وجه نمی باشند.

‘enamad’